Bicara tips kewangan harian

3rd Annual Islamic Fund Awards 2007 by Failaka Advisor

Posted on: May 17, 2008

Failaka Advisor, sebuah badan terkemuka dalam penyelidikan Dana Islam mengumumkan pemenang Dana Unit Amanah sempena 3rd Annual Islamic Fund Awards yang diadakan di Dubai, 24 Mac 2008.

Saya sangat terharu dan gembira kerana syarikat dana yang saya laburkan memenangi anugerah tersebut iaitu Public Mutual bagi kategori ‘Best Islamic Funf Manager in Asia’.

PM memenangi anugerah tersebut bagi kategori Malaysia ASIA. Hebat bukan? Dengan ini saya mengharapkan dan menjangkakan pelaburan saya dan pelabur dibawah saya sendiri akan berpeluang mendapat pulangan yang tidak mengecewakan.

Setelah PM memenangi beberapa Anugerah sebelum ini, kini adakah anda masih tercari-cari Syarikat Dana yang mana hendak dilaburkan? Bagi saya mudah saja, sudah tentu PUBLIC MUTUAL. Saya kini semakin berkeyakinan bukan sahaja sebagai pelabur tetapi jugak sebagai salah seorang Perunding Unit Amanah untuk membantu anda semua!

Bertindak sekarang! Mulakan pelaburan anda! Hubungi saya, 013-3413040.

Bacaan lain:

http://www.publicmutual.com.my/page.aspx?name=prs_rls_16052008_1340

http://www.failaka.com/customer/2007Winners.jsp

Tags:

3 Responses to "3rd Annual Islamic Fund Awards 2007 by Failaka Advisor"

Public Mutual sudah mula dikenali ramai. Masih ramai lagi diluar sana yang masih tunggu dan lihat. Masa tidak menunggu kita. Bertindaklah sekarang.

Ambil iktibar kisah sejarah Nabi Yusof . Saya fikir tuan/puan tahu akan kisah ini. Membuat simpanan dari awal.

Pejam celik akhirnya kita tak sedar masa begitu pantas berlalu. Buangkan sikap “nantilah dulu” kerana iblis sentiasa mengajak kita supaya berlengah-lengah terutama hal-hal ibadat dan kearah kebaikan.

Rebutlah peluang yang ada . Simpan dan gandakan wang anda.
Public Mutual adalah tempat yang tepat untuk simpan dan raih keuntungan untuk jangka masa sederhana dan panjang.

InsyaALLAH.

dpd : Bunyan08 ( PUA Public Mutual , BERA Pahang ).

[…] memenangi Award daripada Falaika Advisor sebelum ini, sekali lag PM memenangi Award daripada Morningstar Asia ( Malaysia ) 2007. PM mendapat […]

Salam ukhwah Bunyan!

Leave a Reply

